Blog Nuha Hayati

Collagen Powder Dan Nutriferon Sudah Kembali

Collagen Powder keluaran Shaklee memang menjadi pilihan ramai rakyat Malaysia. Salah satu kandungan utama Collagen Powder ialah  RSS = Red Snapper Scale (sisik ikan merah). Sisik ikan merah adalah sumber kolagen premium. Tidak kurang hebatnya dengan Nutriferon. Penggalak imun semulajadi yang selamat, hebat dan berkesan.

Assalamualaikum & hai.

Setelah berbulan-bulan Collagen Powder dan Nutriferon tiada di pasaran Malaysia, akhirnya kedua-dua produk ini telah kembali.

Collagen Powder Dan Nutriferon Sudah Kembali
Collagen Powder Dan Nutriferon Sudah Kembali
Untuk makluman semua, kandungan ikan merah dalam Collagen Powder Shaklee adalah ikan merah laut dalam yang kurang kadar pencemarannya dan mudah diserap oleh tubuh berbanding kolagen haiwan. Pengguna hari ini semakin bijak memilih produk yang selamat, kemudian barulah berkesan. Semestinya Collagen Powder Shaklee.

Baca: Kolagen Terbaik

Nutriferon pula adalah suatu produk hasil penemuan terhebat dalam bidang immunologi. Nutriferon dihasilkan daripada ekstrak empat tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, honeysuckle Jepun dan biji Plantago. Nutriferon membantu dalam mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari, dengan izin Allah.

InshaAllah, nuha akan kongsi maklumat tentang nutriferon dalam blog ini di masa akan datang supaya anda dapat berkenalan dengan produk istimewa ini, mencubanya sendiri dan jatuh cinta dengan manfaatnya.

Baca: Tawaran Vitalea Percuma

Hubungi nuha untuk konsultasi penyusuan susu ibu & kesihatan, produk Shaklee, atau jika ingin menambah pendapatan dengan Shaklee.

Baca: Promosi Shaklee Mei 2015

Nuha
017-4991289 (sms/ whatsapp)
SID1017481
FB: nuha hayati
IG: hayati_nuha 
#shakleetrustedagent

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan anda ke blog Nuha. Komen-komen positif dan membina adalah amat dialu-alukan. Terima kasih.

Adbox